streda 20. januára 2016

When Marnie Was There

When Marnie Was There

Japonský názov: Omoide no Marnie
Dĺžka trvania filmu: 103 min.
Dátum vydania: 19.7.2014
- Podla novely/ psychologický /drama / dospievanie /priateľstvo -
Obsah:   Anna nikdy neměla mnoho přátel a kvůli astmatu jí doktor doporučil, aby nějaký čas strávila mimo město na venkově. V jejím novém domově ji velmi přitahuje starý dům na druhé straně zátoky, ke kterému se dá dostat jen během odlivu. Zde se seznámí s Marnie, dívkou Annina věku, na které ale není všechno takové, jaké by se mohlo na první pohled zdát. (obsah som okopírovala z akihabary lebo som lenivé prasa )

Tento anime film ma zaujal keď som videla jedno AMV. Hneď som si ho našla a pustila .
Dám vám tu aj odkaz kde som to pozerala ja, avšak je to po anglicky. Dá sa to nájsť aj po cz(sk) len je to na stiahnutie.

Môj názor: 
Ako každé anime zo Štúdia Ghibli aj toto ma veľmi dojalo. Postavy (aj keď ich nebolo nejako veľa) boli dobre prepracované. Celé anime má pekný námet - priateľstvo. Čo sa hudby týka- pekná ale chýba tam Hisaishi.  Ak čakáte nejakú komédiu,tak na to zabudnite. Ako to býva u filmov od týchto tvorcov, film je veľmi dojemný... Priznám sa že mi nejaká tá slza padla . Ale to je ia preto že ja sa až príliš vžívam do postáv 

Dávam tomuto anime 90% (ale záleží dosť na vás,či vám ten štýl padne).

Video:



Celý film (po anglicky):




Bye bye   




9 komentárov:

  1. Oooooh tak toto chcem vážne vážne vážne veľmi vidieť, milujem filmy od štúdia Ghibli a ani som nevedela že ešte je niečo čo som nevidela :3. Arigato za tip :3.

    Elyrose

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už som si to pozrela, hneď ten deň čo som si prečítala recenziu, veľmi ďakujem za tip :-* už dlhú dobu zháňam nejaký anime film a veľmi sa mi to páčilo :3. Arigatooo

    Elyrose

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oh to vypadá strašně drsně, ta Anna vypadá trochu jako Alenka v říši divů :D Měli bychom založit fanclub lenochů.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já se na to chystám ze zvědavosti, protože na tomhle už vůbec prý nedělal Miyazaki, zajímá mě jak moc to půjde poznat :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som dosť na taketo anime XD rada si poplačem... ďakujem za tip

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahojky, jak už asi víš tak platforma blog.cz dneškem končí. Ale nechci přijít o své SB a AFFS tak pokud budeš mít svůj blog někde jinde tak tady je odkaz na můj aktuální https://sawakokuronumaa.blogspot.com/
    Těším se na další společné chvíle při našem blogování! :)
    Hezký den Sadako-chan ~~

    OdpovedaťOdstrániť